din secretele bucătăriei

numeroşii mei cititori, aş putea paria că nu veţi ghici nici într-o mie de ani ce e asta:

1

ca să nu vă strofocaţi aiurea, daţi-mi voie să vă lămuresc: este rezerva mea de şofran :))

deci la mine în bucătărie mai avem aşa: sumac în recipientul pe care scrie fidea, mentă în cel pe care scrie făină, măceşe uscate în cel de zahăr… iar aseară am descoperit că am şi chimen, care stătea nederanjat de ceva ani în ăla pe care scrie boia. Boiaua, zahărul şi făina stau cuminţi în pungi într-un dulap :))

deci aşa nu mai merge! doar nu-s puse la derutarea bucătarului inamic, în caz că-mi ocupă ruşii somptuoasa reşedinţă! ori schimb borcanele alea vintage cu unele transparente, ori îmi fac timp o oră să le mut corespunzător.

deşi… dacă stau să mă gândesc… cre’că nişte post-ituri ar rezolva mai rapid problema :))

5 Responses to din secretele bucătăriei

  1. Ando spune:

    E o solutie, dar distrugi tot farmecul…explorarii si descoperirii 🙂

  2. ady spune:

    Recipientul ala e plin cu sofran? Aici ar trebui un smiley caruia ii ies ochii ca la melci. Recipientul arata de parca ar putea contine minim 100 grame de orice. 100 grame de sofran costa mai mult ca 100 grame aur.
    Ca pont, eu am luat niste borcanele din Ikea (au mereu unele cu 4-5-6 lei setul de 4 borcanele), am infipt niste microraftulete ( tot Ike) in faianta si am lipit niste etichete pe sus-numitele borcanele. (Am si un sertar cu borcanele ramase de la medicamente pe care am lipit de asemenea etichete). Mi-a luat o dupa-amiaza dar nu mai fac sapaturi arheologice de fiecare data cand gatesc.

    • boemul spune:

      e, plin ochi n-a fost niciodată, şi e praf d-ăla de calitate inferioară, luat de la turci. altfel îl vindeam şi mă lăsam de muncă, încape peste juma’ de chil în el :))

  3. Doxatul Dex spune:

    Pana mea, tu lucrezi la Compania Indiilor Orientale? Eu am niste plicuri cu piper, ceva chestii pentru vin fiert, si alte lucruri expirate pe care le-a cumparat o fosta prietena si care nu stiu ce e.

Lasă un răspuns

