lumberironia

deci termenul ăla de lumbersecsual m-a iritat încă de la prima auzire. m-a iritat şi mai mult la următoarele, mai ales că vreo două persoane m-au şi etichetat ca fiind aşa ceva, mai în glumă, mai în serios. păi ce dreacu să fac, să-mi schimb înfăţişarea pe care o am de atâţia ani doar ca să nu fiu încadrat într-o categorie cu nume tâmpit?

şi aseară am auzit din nou termenul, m-am enervat puţin… apoi mi-a trecut foarte repede şi am bufnit în râs. pentru că la momentul ăla io eram cel mai lumbersecsual om din Bucureşti! căci iată ce căram io spre casă în micul şi obositul meu rucsac:

TT

ţapină şi drujbă n-am, ce-i drept :))

6 Responses to lumberironia

  1. Andreotti spune:

    Da’ barbă ai, nu?? Eu așa știu 😉

  2. Luke spune:

    Ai uitat de camasa rosie cu patratele si maneci suflecate.
    P.S. @Andreotti Si eu am barba :)),azi voiam sa o dau jos ,dar cand intri in salon si arunci un ochi la EKG-uri…si vezi cum sare de la 80 la 120-130 ritmul ,pricesless.Eventual si vreo 2-3 extrasistole.

    P.S.2 Ce idee buna ,de 1 aprile ma duc cu o drujba ,sau macar cu un bisturiu plin de sange ,niste ochelari rotunzi(gen sudor) ,masca si manusi nu de latex …din alea lungi pana la cot din cauciuc.

Lasă un răspuns

