matrimoniale

numa’ ce ne-a venit mailul ăsta pe adresa de office:

 In atentia Domnisoarelor !

Tanar 36 de ani din mediul rural, educat, caracter onest, loial, niciodata casatorit, fara obligatii,  caut domnisoara din Bucuresti sau provincie cu locuinta pentru relatie serioasa bazata pe sentimente de dragoste si loialitate reciproca pentru a putea construi un viitor impreuna.

  Ma puteti contacta pe email:  mihai36ani@yahoo.ro

   sau pe tel:   0768 594 393.

QLGVDWNFRVFMOMHLURYUEJCUWEIOYLRMICSNUH

 

Acu’… nu mi-am trimis mailul singur – am 36 de ani, da’ nu-s (încă) din mediul rural şi am fost căsătorit. Eu îl bănuiesc pe colegul din faţa mea – tot 36 de ani, tot Mihai, niciodată căsătorit şi din mediul rural. Bine, el zice că-i oraş Câmpina, da’ cine îl crede?

Oricum, contactaţi-l cu încredere pe tânăr dacă aveţi locuinţă pentru o relaţie bazată pe dragoste şi loialitate :))

4 Responses to matrimoniale

  1. ady spune:

    Oare cand o fi inceput sa circule mail-ul asta?! Stiu mail-uri care circula de 10-15 ani.
    Pana acu’, Mihai de 36 de ani o fi implinit 50 si si-o pregati copii de liceu. 🙂

  2. izabela spune:

    :))) poate stie omul ca aveti multe domnisoare singure..

  3. krossfire spune:

    „36 de ani din mediul rural” = Astia-s cam 18 ani in Bucuresti, deci tanarul de-abia a ajuns la varsta majoratului.

Lasă un răspuns

