ghinion

Ghin Ion ăsta se ţine scai de mine în ultima vreme. de exemplu, şeful meu e plecat din ţară acum. pentru unii, şi uneori chiar şi pentru mine, ăsta ar fi un prilej minunat de frecat menta. da’ nu ştiu cum se face că tocmai acu’ s-a nimerit să am o grămadă de treabă, inclusiv chestii la care mi-ar fi prins taaare bine să fie prin zonă respectivul şef. şi mai voiam şi eu să-mi iau o zi liberă vineri, să trag un grătar şi o beţie cu nişte prieteni vechi, dar cred că nici măcar asta n-o să-mi iasă…

Lasă un răspuns

