am rupt patul în weekend

nu-i o metaforă, chiar l-am rupt. patul meu cumpărat în 2007, prima achiziţie alături de fosta soţie. deci a durat aproape de două ori mai mult decât căsnicia :))

partea proastă e că nu făceam nimic eroic, doar m-am întors de pe o parte pe alta şi trosc! eram mult mai jos. o fi fost vreo aluzie la greutatea mea puţin cam… exagerată? nu cred!

noroc că am cumnat la fabrică de mobilă! următorul meu pat va fi mult mai solid! cel vechi era, evident, defect.

6 Responses to am rupt patul în weekend

  1. Ando spune:

    Pai, cum de ai cumnat daca nu mai ai sotie ???
    Intreb pt ca nu ma pricep cum vine treaba asta cu rubedeniile dobandite….

  2. Andreotti spune:

    Promoția aia la bere… heheeeee, a venit la pachet cu cel puțin 1 kg de hamei depus pe tine 😛 😛 😛

  3. Ando spune:

    Mi-a cazut si mie fisa…cam tarziu 😦

Lasă un răspuns

