primăvăratic

nu ştiu cum e pe la voi, da’ cu vremea asta de lapoviţă vântoasă io am ajuns la muncă foarte ud, şi nu în sensul bun al cuvântului. aşa că mi-am pus umbrela cea inutilă la uscat într-un birou nefolosit, mi-am pus haina fleaşcă pe un calorifer şi m-am dus să-mi usuc puţin blugii la altul, că îmi cam îngheţau picioarele. caloriferul e mai scund decât respectivele picioare, aşa că m-am crăcănat bine de tot ca să-mi lipesc pulpele de el. şi cum stăteam io şi mă relaxam, se aude din spate un coleg ce se apropiase pe neauzite:

– Sper că nu fuţi caloriferul ăla… ai opţiuni mai bune aici în firmă!

Deci da…

6 Responses to primăvăratic

  1. Ando spune:

    Tot e bine…în sediul unde lucrez eu, caloriferele sunt de „modă veche” adică sunt din fontă şi au cca. 30 cm înălţime. In plus, sunt amplasate în nişte nişe speciale, sub glaful ferestrei. Deci pt. figura cu uscatul blugilor, trebuie obligatoriu să te pui în genunchi… adică o pozitie şi mai ”comprometanta”.

    Totuşi, nu-i rău că ai opţiuni mai bune 🙂 …chiar în firmă !

  2. Andreotti spune:

    Uite încă un motiv de satisfacție pentru cei (doar!) 1.57 m, cât măsor io… mă pot „încălzi” fără să simulez masturbarea 🙂

  3. krossfire spune:

    The wonderful undertones of office subtlety 😛

Lasă un răspuns

