foştii colegi de bancă

păi tot feisbucul cel periculos mi l-a scos în drum pe amicul meu din liceu, cu care nu mai vorbisem de prin 2001. înfricoşător cât de mult au semănat vieţile noastre! mă foarte bucur că n-au fost chiar identice… dar nu intru în detalii. iată deci doi bărbaţi la 36 de ani povestind despre plăcutele experienţe ale divorţului:

  • L.

muhaha

culmea….vorbesc de foste fosti socrii si apoar online fostele sotii :))))

  •  

4:55pm

Eu

fosta mea nu-i pe feisbuc

  •  

3/6, 4:55pm

L.

chiar ne-am intalnit acum cateva luni

funny thing….am vorbit 20 de min ca sa-mi reintareasca ideea ca am facut un lucru bun

  •  

4:56pm

Eu

cunosc, cunosc…

si io-i zic ca a pierdut dreptul sa mai critice de cand am semnat actele :))

  •  

4:57pm

L.

mah…la voi e mai complicat ca implica copii.

la mine a fost mult mai simplu

  •  

4:57pm

Eu

cu fi-mea de fata ne purtam civilizat

da in rest mai derapam

  •  

3/6, 4:59pm

L.

la mine a fost un pic de cacat ca a asteptat sa plec intr-o delegatie ca sa vina sa curete casa

  •  

4:59pm

Eu

fix ca-n filme

  •  

3/6, 4:59pm

L.

stii, chestiile mari le vezi

e mai misto cand descoperi ca-ti lipsesc chestiile mici

de ex…tacamurile

  •  

5:00pm

Eu

muhahaha

eu am prea multe, cumperi?

  •  

3/6, 5:01pm

L.

mi-a luat o punga plina cu plumbi de 14 mm pe care ii culesesem unul cate uul din poligon de la rasnov ca sa-mi fac curea

  •  

5:01pm

Eu

pai pentru ce, frate???

  •  

5:01pm

L.

stai asa…

  •  

5:01pm

Eu

ii vinde pescarilor?

  •  

3/6, 5:01pm

L.

da’ de sacii menajeri pt gunoi ce poti sa mai spui ?!

  •  

5:01pm

Eu

speachless

  •  

3/6, 5:02pm

L.

atunci am sunat-o si i-am recomandat sa se sufoce cu ei inainte de culcare

  •  

5:02pm

Eu

chiar ca-n filme

aici am avut noroc, la mine a si lasat dintre ale ei cand a plecat

la noi n-a fost brusc

  •  

5:03pm

L.

bai….nu ca n-ar fi avut masina de spalat si frigider unde s-a dus

sau….un dormitor intreg

  •  

5:03pm

Eu

am inteles, jaf si pedepsire

  •  

5:03pm

L.

eh…au trecut multi ani de atunci

  •  

5:04pm

Eu

si la mine sunt vreo 3

dar a fost mai civilizata, oricum

ba mi-a lasat si patul pe care l-am cumparat cand s-a mutat la mine

saptamana trecuta l-am rupt

nici macar cu o tipa, ci cand m-am rasucit in somn

  •  

3/6, 5:05pm

L.

         ghinionu

2 Responses to foştii colegi de bancă

  1. Andreotti spune:

    Nu mai bine ieșeați voi la o bere? Cum, mă, să stați pe feisbuc și să vă văitați? 🙂

    Mare offff ce ai pe patul ăla :)))

  2. Mucegai Ales spune:

    Pungile de gunoi aduc ghinion, de aia i le-a luat fosta. Cred că înca il mai iubeste. Ia troleaza-l un pic cu asta.

Lasă un răspuns

