ciudat. foarte ciudat.

am avut un vis erotic cu o tipă la care n-aş visa în felul ăsta şi cu ochii deschişi. nu-i o frumuseţe, e ceva aşa şi aşa, arată suficient de bine pentru a merita încercat, da’ atitudinea ei în multe chestii m-a deranjat adesea. şi culmea a fost că a durat foarte mult visul ăsta, de obicei mă trezesc şi nu apuc să savurez până la capăt, dar acum a fost OK.

dar partea cea mai ciudată abia acum urmează: după ce am terminat zbenguiala şi stăteam liniştiţi, ni s-a adus masa la pat de către un englez d-ăla celebru de la TV, care o gătise pentru noi. numa’ că nu era Oliver, Ramsay sau altul de meserie, ci… Jeremy Clarkson! care a afirmat în mod repetat că-i dezastru în bucătărie…

am luat asta drept un comentariu negativ asupra prestaţiei mele. băi, chiar şi în vise mă critică lumea!

8 Responses to ciudat. foarte ciudat.

  1. Mucegai Ales spune:

    Luați-l înapoi, că s-a apucat să gătească!
    Cică așa a piuit fi-sa pe twitter.

  2. Dianette spune:

    Ce inseamna „asa si asa” la dumneata ?

  3. Ando spune:

    Vis erotic, cu zbenguială şi dus până la capăt !!! Asta-i cel mai important, dă-l în bălării pe Clarkson! Era gelos 🙂

Lasă un răspuns

