aim beac… oarecum

numeroşii mei cititori care esteţi şi bloagheri, consideraţi-vă înjuraţi. mi-am luat un virus miercuri de la unul din voi sau de la unul dintre alţi 5-6 pe care-i mai citesc, fără să-i am în blogroll. era tâmpenia aia care îţi criptează fişierele ş apoi îţi cere bani, poate aţi auzit de aşa ceva, o imitaţie de Cryptolocker. nu şi-a ales bine omul, că avem în firmă oameni care mai dau lecţii ălora de pe security de la HP şi Microsoft, da’ tot a fost nasol până s-a rezolvat. problema e că nu am cum să ştiu de unde a fost luat… deci o vreme nu o să mai intru pe la voi decât de acasă. adică mai rar.

să fiţi sănătoşi şi nevirusaţi!

3 Responses to aim beac… oarecum

  1. auzi mă, în locul tău mi-ar fi și rușine, păi te-mbeți ca porcu’ pînă nu mai știi să dai click după click, intri pe bloguri d-alea penale cu IP din Văcărești și după aia te dai panseluță nevinovată…
    dezmățatule!

  2. Luke spune:

    Macar daca ar fi de la bloguri ,soto e de la mail-uri .

Lasă un răspuns

