tinereţe plimbăreaţă

cum vremea prin weekend nu prea a fost de plimbare, am stat cu fi-mea la mine acasă. şi la un moment dat ea zice să ne jucăm de-a casa de bilete, cum ne mai jucasem de câteva ori. deci ea era casieră la ghişeu iar eu cumpăram bilete la teatru şi la film. numai că ea remarcă faptul că am cam puţine lucruri prin casă care seamănă a bilete, şi atunci s-a aprins beculeţul. m-am apucat să caut, şi în cinci minute i-am prezentat, triumfător, vreo 30 de bilete de tren, rezultatul călătoriilor mele cam între 1995 şi 1999. aşa că în următoarea oră am cumpărat de la ea (cam la suprapreţ, că e cam speculantă…) bilete către toate colţurile ţării :))

frumoase amintiri mi-a trezit jocul ăsta! eheeei… Costineşti! aaah, Orăştie… dar mi-a mai trezit şi lipsă de amintiri: deci când naiba am fost eu la Adjud? dar la Târgu Mureş???

ori eram neobişnuit de beat atunci, ori a început să mă lase memoria! probabil amândouă…

Lasă un răspuns

