fiind tătic parcuri cutreieram…

Păi eram io cu blonda aia mică prin Cişmigiu, şi aşteptam undeva pe lângă foişor să înceapă o piesă renumită, „Mofturică şi Răbdărică în misiune cu Zâna Măseluţă”. Pe nişte bănci şi pe lângă ele, o grămadă de copii 1-10 ani cu părinţi, bunici etc. Până se înceapă se auzea ceva muzică – probabil DJ-ul se credea puţin roacher, că era linchin parc, pălp, plasibo… şi încă una de îmi părea trupa foarte cunoscută, dar aveam un lapsus. Mai târziu aveam să aflu că era Bloodhound Gang. Despre această piesă vom vorbi, că era aproape dance, aşa că atunci când s-a pus mai multe mămicuţe şi bunicuţe au început să dea din mâini şi să îşi mişte odoarele în ritmul muzicii. Eu însă am ridicat mai întâi o sprânceană, apoi pe amândouă… apoi am mustăcit, am zâmbit larg şi am început să râd de-a binelea. M-am uitat în jur, ceilalţi erau impasibili, exceptând un alt tătic de părea să treacă prin aceeaşi stare. Ne-am uitat complice unul la altul şi am râs amândoi în continuare.

Dar să vedem versurile piesei de a încântat bunicuţele şi milf… ăăă mămicuţele:

„The Ballad Of Chasey Lain”

Dear Chasey Lain
I wrote to explain
I’m your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can

You’ve had a lotta dick
Had a lotta dick
I’ve had a lotta time
Had a lotta time
You’ve had a lotta dick Chasey
But you ain’t had mine

Dear Chasey Lain
I wrote to complain
Ya never wrote me back
How could I ever eat
Your ass when ya treat
Your biggest fan like that?

You’ve had a lotta dick
Had a lotta dick
I’ve had a lotta time
Had a lotta time
You’ve had a lotta dick Chasey
But you ain’t had mine

Dear Chasey Lain
I wrote to constrain
This letter is my last
As your biggest fan
I must demand
You let me eat your ass

You’ve had a lotta dick
Had a lotta dick
I’ve had a lotta time
Had a lotta time
You’ve had a lotta dick Chasey
But you ain’t had mine

P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Now show ‘em them titties
Now show ‘em them titties
P.S.
Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Now show ‘em them titties
Now show ‘em them titties

Would ya fuck me for blow?

O sâmbătă deosebită :))

Eniuei, referitor nu la piesa asta, ci la aia de teatru: spiriduşa Mofturică era pur şi simplu delicioasă. Şi nici Zâna Măseluţă nu era de lepădat…

 

3 Responses to fiind tătic parcuri cutreieram…

  1. Dianette spune:

    😀
    D’aia vin eu la tine… ai mereu un zambet pus deoparte… si dupa M*****F******* days ca asta…

  2. Luke spune:

    Da …stim toti de Chasey Lane :))..Bine ca nu a pus Wrong hole cu Dj Lubel.

Lasă un răspuns

