dilema pascală

eram prin bucătăria firmei – fără legătură cu postarea anterioară – şi îmi terminam borcanul cu zacuscă alocat zilei de azi, când m-a lovit o nouă revelaţie, că am multe d-astea în ultima vreme: băi, io n-am mai mâncat carne de vreo trei zile! şi n-am mai pus gura pe alcool de vreo cinci!

dacă a fost neintenţionat se pune c-am ţinut post?

8 Responses to dilema pascală

  1. moamă, ești ca o piți care a slăbit două kile fără să-și dea seama, vai, am și uitat că nu am mîncat nimic de cinci zile! cum să UIȚI că nu ai pus gura pe alcool de cinci zile?!?!!
    te credeam om serios.

  2. luminita spune:

    ai voie să scrii aici bancul ăla… “cum fac secs doi ochelarişti”.

  3. Luke spune:

    Macho ….cate borcane de zacusca ai ???
    P.S.Eu sunt adepul la „Greseala se iarta ,prostia se pedepseste”.

  4. boemul spune:

    am la greu, că maică–mea face în cantităţi industriale.
    dar „adepul”… e rudă cu „ai de pula mea!”? 🙂

Lasă un răspuns

