aniversare

tocmai mi-am dat seama că astăzi facem opt ani împreună. a fost alături de mine la bine şi la greu tooot timpul ăsta… îl apreciez la fel de mult ca în prima zi, chiar dacă la aspect s-a cam buşit, nu mai e la fel de tânăr, de performant – mai dă rateuri, nu mai e la fel de rezistent ca înainte, iar ca dimensiuni a rămas serios în urmă – ăştia mai tineri ar râde probabil de memoria lui de doar 1 Gb.

E vorba de mp3 playerul meu. Dacă m-ar lăsa wordpressul aş pune şi o poză. E un Philips GoGear antic, iar eu îl alint Fili.

La mulţi ani, prieten drag, fie să mai prindem chiar încă opt împreună!

3 Responses to aniversare

  1. Ando spune:

    Ai să râzi dar şi mobilul meu (Nokia 1100) face, curând, opt ani de utilizare şi încă îmi fac treaba cu el.Smartphone, iPhone …sunt departe de ele 😦

  2. […] o lună după ce am sărbătorit opt ani împreună nu a mai rezistat alături de mine şi a cedat. Fili nu mai este printre noi decât ca o umbră a ceea ce a fost. O umbră pe care o voi păstra cu […]

Lasă un răspuns

