un început bun

numeroşii mei cititori, o ştiţi pe aia cu „ziua bună de dimineaţă se cunoaşte”? e, io am observat că dacă văd o femeie frumoasă de dimineaţă îmi merge bine toată ziua. dar azi a fost o zi de-a dreptul specială: de obicei, dimineaţa devreme, tramvaiul 1 parcă ar fi o secţie de geriatrie ambulantă. azi însă nu ştiu ce s- întâmplat, că n-am mai văzut atâtea fete şi femei sexi la un loc de la ultimul concert la care am fost! băi, cel puţin una pe metru pătrat!

deci am tras concluzia că o să-mi meargă bine toată săptămâna 🙂

 

 

2 Responses to un început bun

Lasă un răspuns

