mailuiri

numeroşii mei cititori, dar mai ales cei care mi-aţi scris şi ceva mailuri: de mâine adresa mea cu flash.ro nu mai e valabilă. pe cea nouă nu v-o dau, că aşa-s io afurisit 🙂

că veni vorba: am încercat să schimb adresa asta veche, pe care primeam notificări de la uărdpres, cu adresa mea de gmail, pe care o am de doar 10 ani şi ceva. şi să vezi noaptea minţii: cică adresa corespunde altui blog! eu în ăştia zece ani n-am primit pe ea nicio notificare, deci deduc că ori şi-a făcut careva la mişto un blog pe care nu-l foloseşte, ori face uărdpresu mişto de mine!

Lasă un răspuns

