spiiid… ghimi uat aai niiid…

pen’că „nicio săptămână fără ceva nou!” aseară m-am dus la speed dating. nu ştiu dacă aţi încercat aşa ceva, prin Românica sau aiurea. mie mi-a recomandat un prieten, el nu şi-a găsit nimic dar cică s-a amuzat la greu.

păi am fost şi eu, că ce putea să se întâmple? cel mult să-mi bat recordul la numărul de femei care m-au respins într-o zi 🙂 da’ chiar a fost amuzant! şi să vedeţi chestie: din 12 tipe de acolo, cinci se numeau Cristina. 5 din 12! care erau şansele?

dar care erau şansele ca o Gabrielă să-mi placă mai mult decât toate Cristinele? azi aflu dacă m-a plăcut şi ea pe mine suficient cât să ne mai vedem.

uiş mi lac!

6 Responses to spiiid… ghimi uat aai niiid…

  1. Alina M spune:

    Ar trebui să îi dai adresa blogului, fetele dau puncte în plus dacă observă că ești haios.

  2. Luke spune:

    Fara poze nu te credem…
    P.S. Cealalta a fugit din cauza nostra ,cand a citit comentariile :))

  3. Da’ care-s șansele ca pe mine să mă cheme Cristina Gabriela? :))

Lasă un răspuns

