dilema aromată

oare sunt singurul care foloseşte pe post de odorizant de cameră nişte rămăşiţe de slană afumată?

7 Responses to dilema aromată

  1. ady spune:

    Niciodata, dar absolut niciodata, cu niciun chip sa nu incerci cu lapte uitat intr-o cana. Candva, cineva la fostul job a facut asa ceva si a uitat o cana ascunsa printre ghivecele de flori. A ajuns sa miroasa a hoit. Cana nu se mai vedea. Am mutat birouri si dulapuri, am intrat sub masca de calorifer, un domn f curajos a iesit pe pervaz (cladire veche, aveai loc sa joci fotbal pe pervaz; era totusi et. 7) in cautare de soareci sau porumbei morti. Pana cand cineva inspirat a luat la puricat florile si a gasit „problema”.

  2. Titlul postării tale mi-a amintit de-o replică a ex-ului meu de la scoți: tocmai ce mă sunase și prima chestie de i-a ieșit pe gură a fost să mă întrebe dacă sunt dezbrăcată că-i miroase a pește. Știu, ar trebui să mă orientez către bărbați ceva mai sănătoși la mansardă.

    • Peredhil spune:

      Femeile sanatoase la mansarda SI interesante sunt ceva intre mit si legenda.Cred ca se aplica si la barbati.
      @boemul-daca n-ai combinat cu iz de ceapa si aroma de palinca,s-a stricat armonia olfactiva

  3. boemul spune:

    sanity is overrated, vorba neamţului…

  4. mar3an spune:

    Daca tot sunteti la capitolul mirosuri, la un fost loc de muncă obisnuiam sa facem glume intre colegi…una mirositoare a fost si aia cu conserva de peste desfacuta si pusa sub scaun

Lasă un răspuns

