oh, my friends, karma is such a bitch…

Numeroşii mei cititori, am ezitat puţin în publicarea chestiei ăsteia, da’ am zis că hai să fie până la capăt, să mai şi râdă lumea de mine, poate învăţ ceva.

Deci, ca să nu mint, mai ales că unii aţi ajuns să mă cunoaşteţi cât de cât… am avut perioade în care nu m-am văzut cu nimeni dar şi altele în care m-am văzut cu mai multe tipe deodată. Însă iată că acum găsisem una de care eram absolut încântat, mă şi vedeam într-o relaţie serioasă, măcar câţiva ani. Daaar… după câteva zile puţin ciudate trecute de la ultima… discuţie, zbang!

Eu

buna. n-am mai primit niciun semn de la tine si nu prea stiu ce sa cred…

 

9:24am

Ea

yea sorry about that

motanul a binevoit sa sara pe geam

dar nu asta este problema, problema e ca eu urmeaza sa depun actele de divort si sa ma recasatoresc. Nu as fi vrut sa iti dau vestea asta asa insa nu are sens sa te incurc. Ai grija de tine

 

9:29am

Eu

nu ma incurci, vreau doar sa inteleg.

deci te mai vedeai cu cineva de ceva vreme si aveai dubii, sau cum?

 

9:32am

Ea

nu ma vedeam cu cineva doar ca de o luna jumate am reluat legatura online cu cineva. Nu stiam in ce ape se scalda si nici nu planificasem ceva in sensul asta. Candva am avut o legatura cu el dar atunci am dat bir cu fugiti pentru ca nu aveam nici 20 de ani. Acum suntem amandoi solo si we give it a try. E tipul din canada de care e posibil sa ma fi auzit vorbind

 

9:34am

Eu

a, ok. pai ce sa spun… daca te-ai gandit serios si crezi ca aveti sanse sa mearga, asta e. mie imi pare oricum bine ca te-am intalnit si iti doresc sincer sa fii fericita. esti, de departe, cea mai interesanta femeie pe care am cunoscut-o in ultimii ani 🙂  toate cele bune.

 

9:35am

Ea

multumes si sper sa gasesti pe cineva in curand

 

Deci acum urmează să zic că strugurii, minunaţii struguri, din care d-abia apucasem să gust, erau de fapt acri. Sper că au bere destulă ăia la Metalhead Meeting, să mă şi conving de ce spun…

5 Responses to oh, my friends, karma is such a bitch…

  1. Peredhil spune:

    Na,dupa o anumita varsta credeam ca glanda pragmatico-cinica functioneaza in parametri optimi…
    Nu-i bai,bere sa fie.Ai o scuza sa socializezi cu rockeritele la meeting

  2. boemul spune:

    mulţumesc, dar eu vreau doar fluierături sincere 🙂

  3. Alex Ciocan spune:

    been there, done that …

Lasă un răspuns

