săptămâna cea nasoală

„La omul sărac nici boii nu trag, mămăliga îi cade în căcat şi i se scoală pula în biserică”.

Cică belelele vin câte trei. Sper să fie adevărat, să nu vină câte  patru sau cinci! Păi să recapitulăm glorioasa săptămână care se încheie azi:

1. Mi-a dat papucii una dintre cele mai mişto femei din Bucureşti.

2. Un prieten bun mi s-a împrăştiat pe şosea, futu-l în cap pe ăla de lăsat nisip în curbă, dar şi pe Daimler, şi pe Suzuki!

3. M-am făcut praştie la concert (vai ce surpriză…) şi mi-am pierdut mobilul.

Dacă n-aş fi ateu aş zice că cineva acolo jos mă urăşte…

5 Responses to săptămâna cea nasoală

  1. Peredhil spune:

    Aha,amu inteleg faza cu motoarele.Sa-i fie prietenului tarana usoara.Asta e singura problema adevarata si de nerezolvat.
    In rest ,mobile se mai gasesc si femeie poti sa-ti cumperi.Sau invers,nu mai stiu exact cum era…
    Stai azi in casa si ia cu bere,in caz ca mai are karma vreun cadou pe saptamana asta.

  2. Haidi bre, capu’ sus că tăte trec.

  3. ILUZIA spune:

    a patra nu e a patra ci o noua serie de 3.

  4. boemul spune:

    eu sper că s-au oprit aici. cu motociclistul n-am ce face, dar zilele astea primesc un nou telefon şi de săptămâna viitoare ies din nou la întâlniri.

Lasă un răspuns

