viaţa bate telenovela

numeroşii mei cititori, am cunoscut aseară o domnişoară cu o prezenţă mai mult decât agreabilă, care s-a arătat foarte interesată de mine.

iuhuuu, fix când masculinitatea mea avea foarte mare nevoie de reconfirmare!!! am vorbit ore în şir, am descoperit că avem foarte multe lucruri în comun… inclusiv originile giurgiuvene. i-am aflat şi numele de familie, nu foarte răspândit, chiar dacă se termină în escu.

şi după câteva minute ne-am dat seama că străbunicii noştri au fost fraţi.

nu am stat să calculăm verişori de ce grad ne face asta, probabil nu ar fi fost nici ilegal nici imoral, dar ne-a cam tăiat cheful amândorura.

all of a sudden, vorba franţuzului, îmi pare rău că am făcut mişto de unchiul meu

2 Responses to viaţa bate telenovela

  1. Peredhil spune:

    s-a intors karma sa te muste de glutei…..vezi ce inseamna sa vorbesti prea mult inainte de a trece la fapte?
    da’ stai linistit,cu cercetari duse suficient de mult in trecut,toti suntem suine ordinare si destrabalate,ca doar ne tragem din Adam si Eva,nu?

  2. Luke spune:

    Si poporul roman e unul de gays…ca se trage din Traian si Decebal :))

Lasă un răspuns

