Bucureşti, olueis sărpraizing

am uitat să vă arăt  – de fapt nu mai ştiam unde am pus poza – o chestie de acum câteva uichenduri:

M1

 

deci mămicuţa asta la 30+ grade era în costumaţie de concert, de la geaca de piele la bocanci. bravo ei, dar nu despre asta voiam să vorbim: eu a trebuit să cenzurez din păcate faţa, că aşa-i etic. păi mă fraţilor şi surorilor, credeţi-mă pe cuvânt: în viaţa mea n-am văzut faţă mai de pitzi decât avea ea! bot de EBA, şi cu ruj întins muuult peste limitele buzelor, tona de machiaj, sclipici!!!

deci chiar nu înţeleg: o fi din viitor, rezultatul dragostei accidentale între un roacher şi regina bambuistelor?

 

Later edit: asta a fost postarea cu nr. 666, ceea ce ridică o nouă întrebare asupra identităţii tipei de mai sus…

4 Responses to Bucureşti, olueis sărpraizing

  1. ʌcli spune:

    nu ma pot gandi ce era la c€&rul ei :))

  2. Yoda spune:

    da’ de ce ai cenzurat ? asa ceva trebe impartasit umanitatii!!

  3. Peredhil spune:

    1.organul genital masculin e cam incult si nu stie de ebe,bamboo si alte subtilitati
    2.tre sa fii masochista se te imbraci ca gotherita, da’ sa te machiezi ca piti,bonus dublu vara
    3.ca tot te laudai tu cu conditia ta de mascul solo,de ce nu te-ai dus sa-i ezplici ca maniera in care utilizeaza Forta nu-i chiar aia din manual?

Lasă un răspuns

