ce se mai cumpără pe la pârnaie

PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA – 

Servicii de revizie instalatie de muls

se aventurează cineva să speculeze la ce se foloseşte… instalaţia?

4 Responses to ce se mai cumpără pe la pârnaie

  1. Peredhil spune:

    La nimic.Udrea a fost eliberata.

  2. ady spune:

    Întrucât și deoarece nu eram în zonă când s-a împărțit umorul doresc să menționez că unele penitenciare dețin diverse ferme, agricole și/sau zootehnice, sau ateliere meșteșugărești unde deținuții își îndeplinesc norma de muncă (în definitiv nu pot să scrie toși cărți) și mai ”realizează” produse în gospodăria proprie. Posibil ca acest penitenciar să dețină vaci; care trebuie mulse. Și UE nu mai dă voie să fie mulse manual. (licență poetică asumată). Și mașinăria se mai strică.

    • boemul spune:

      „- Salut, mă! de când nu te-am mai văzut! Ce mai faci?
      – Nu prea bine… ştii unde lucram, la restaurant… într-o seară, după program, mi-am băgat plua în tăietorul de castraveţi.
      – Şi ce s-a întâmplat???
      – Am fost concediat…
      – Şi tăietorul de castraveţi???
      – Pe amândoi ne-au concediat…”

Lasă un răspuns

