ocazie unică!!!

numeroşii mei cititori, dar mai ales cei din Bucureşti: am o invitaţie de două persoane la un fel de party făcut de ăştia de la Beck’s – daţi şi voi google cu Think Fresh Night, că mi-e lene să pun link. şi io-s o singură persoană, dacă nu ne punem pe cântărit, şi ar fi păcat să se irosească juma’ de invitaţie.

deci norocosul câştigător – primul comentator interesat şi disponibil – poate bea nenumărate beri, în compania mea şi a altor persoane mai puţin  interesante diseară la ora 8, undeva pe un heliport la 72 de metri deasupra solului, unde se mai joacă şi bowling. e pe undeva spre Victoriei, cred. Mai exact „Heliportul Crystal Tower (Bdul Iancu de Hunedoara, nr. 48, sector 1)”.

deci io-s pe net până la ora 19, dacă se găseşte vreun amator sau vreo amatoare. nu vă faceţi griji, ar fi o întâlnire pur platonică 🙂

 

6 Responses to ocazie unică!!!

  1. Crisa spune:

    tare :)…so, cum fu petrecerea ??

  2. boemul spune:

    am băut cinci beri într-o oră juma’ (ce-i drept, erau la 0.33) şi m-am cărat. lumea se simţea bine în general, dar nu era pe gustul meu.

  3. Dianette spune:

    Am ratat intalnirea…. Mai sa fie… mereu vin prea tarziu :)))

Lasă un răspuns

