Violeta D…uce găleata laa gunoooi…

Deci undeva la o direcţie de taxe locale, nu spun unde ca să nu se umple de obsed… ăăă curioşi, a apărut domnişoara/doamna inspector Violeta D. Şi a apărut mergând grăbită, la pas săltat. Domnilor… SPECTACOL!!! Picioare graţioase zvâcnind, şolduri perfecte unduindu-se, sâni generoşi tresărind… Şi ca să pună capac la toate mai are şi nişte ochi de te bagă în boale!!!

Long story short, vorba franţuzului… v-am reamintit de curând expresia din bătrâni cu „La omul sărac (…) în biserică”. E, înlocuiţi „în biserică” cu „la taxe locale” 🙂

12 Responses to Violeta D…uce găleata laa gunoooi…

  1. Dianette spune:

    …..ceva mai bine decat meriti… ceva mai ‘rau’ decat ai pretentia?:)))

  2. Luke spune:

    1.60 …unde dracu’ iti platesti taxele ,in Shire?

    • ady spune:

      Am 1,5. Romania.

      • boemul spune:

        am avut cândva o prietenă de 1.52, după ce ne-am despărţit mi-au zis amicii că făceau pe ei de râs când ne vedeau apărând. da’ ce-s 38 de cm diferenţă când oamenii se iubesc? 🙂

      • Luke spune:

        Si eu am avut o prietena de 1.50 …aveam 13 ani si ea 12 P.S.Mai nasol acum la 30+ sa zici ca ai gagica asa.

    • ady spune:

      sunt o ea de 30+ și am 1,50 m. care-i problema? de ce aș fi nasoală pe post de gagică pt cineva, presupunând că restul atributelor corespund? (nu sufăr de nanism, doar sunt foarte scundă).
      chiar m-am enervat. p-asta n-am mai auzit-o.

  3. Dianette spune:

    :))) Tu stii ca si 20 de cm fac diferenta??? Ca iubirea”” asta are multe fatete… 😉 😛

  4. Crisa spune:

    tot din bătrâni se spune că…în pat nu mai contează înălțimea :)))

Lasă un răspuns

