deci s-a lămurit situaţia…

acum nişte ani scriam chestia asta. mie mai mulţi oameni, inclusiv instalatorul, mi-au zis că a fost doar o coincidenţă nefericită.

dar iată ce am tras io în poză vineri, din autocarul ce mă ducea spre locul de pierzanie:

MARPOP

deci mai e vreo urmă de îndoială?

One Response to deci s-a lămurit situaţia…

  1. Luke spune:

    Mein gott im himmel,blasfemie,cum sa pui capace la un WV (cu toate ca e o jetta) in loc de jante …pana nu am dat zoom nu m-am prins.
    P.S. Asta cu masina sigur are pub-ul ala …Back Door.

Lasă un răspuns

