the real Hell’s Kitchen

numeroşii mei cititori, m-a provocat un amic mai demult să ornez corespunzător pizzele pe care le fac. aşadar, am onoarea să vă prezint ultimul răcnet în materie de gastronomie: PIZZA TENEBROSA!

PT

a fost groaznic de cald la preparare şi a usturat bine la intrare, puţin şi la ieşire 🙂

6 Responses to the real Hell’s Kitchen

  1. Ando spune:

    PIZZA TENEBROSA ! N-am mai auzit …bag-o repede la OSIM 🙂

  2. Luke spune:

    „if you don’t eat me ,i’ll have your soul”

  3. ^. (@ipvwvi) spune:

    boemule, vezi cum folosesti cuvintele alea
    citez: „a usturat bine la intrare, puţin şi la ieşire „

  4. Mucegai Ales spune:

    Și eu iubesc cand ustura la intrare, dar la iesire….am impresia ca al meu cur vrea sa-si dea demisia!

Lasă un răspuns

