dis şud bi intristing…

am găsit-o pe feisbuc, mai mult sau mai puţin întâmplător, pe tipa cu care mă întâlnesc peste trei ore. c-o fi glumă sau nu, are la like-uri nuştiuce pagină cu arsenie boca. tare-s curios ce mă aşteaptă, chiar nu şi-o fi dat seama ce poamă sunt când ne-am întâlnit prima oară? oricum o fi, nu cred c-o să mă plictisească 🙂

 

arsenie-chewbocca

7 Responses to dis şud bi intristing…

  1. Crisa spune:

    prea tare :)) sooo, cum fu întâlnirea ??:)))
    cu artificiiiiiiii ??:P

  2. Gnossienne spune:

    Nu spune despre blog, ca să putem citit relatarea întâlnirii.

  3. boemul spune:

    păi n-am ajuns la subiectul religie, poate la următoarea 🙂 până acum pare normală…

  4. ady spune:

    Bai, totusi, si eu am ajuns la Prislop (intentionat 🙂 ) si sunt mai degraba agnostica. 🙂

  5. Doxatul Dex spune:

    Ca mare preot Chewbocaist gasesc acest articol ofensator!

  6. ILUZIA spune:

    pai de ce nu zici domne ca te gasesti in curte la zuckenberg? zi-mi si mie repede cu ce esti imbracat ca vreau sa te caut p-acolo.Daca tii blogul anonim, poti sa-mi zici pe mail.

Lasă un răspuns

