Mary, you had me at „lemn cainesc spital”…

Accepta cu bună-credință de la doamna Mary Williams

Dragii mei în Domnul

Sunt Mary Williams Sunt văduvă care suferă de o boală lungă perioadă de timp (Cancer) Sunt admise în prezent în lemn cainesc spital aici, am unele fonduri am moștenit de la sfârșitul lunii meu soț iubitor Mr. Daniel Williams, suma (3,5 milioane € de euro) de trei milioane cinci sute de mii de euro pe care a depus în bancă, duo este nu au nici copil este să moștenească banii și starea mea de sanatate este foarte rău acum.

Dragul meu în Domnul am nevoie de o persoană foarte cinstit și temându-se de Dumnezeu pentru a dona acest fond, care pot folosi aceste fonduri pentru lucrarea lui Dumnezeu, care va urma instrucțiunile de soțul meu cu întârziere.

Soțul meu târziu instruită că acest fond ar trebui să fie utilizat în scop caritabil uscat ca acest construi spitale ajuta casele sărace și orfelinate, etc.

Vă rugăm, dacă v-ar putea realiza acest lucru este o dorință, amabilitate mi răspunde imediat.
Și trimite-mi următoarele informații este ca pe de mai jos.

Numele Dvs. complet ………………………
Adresa ……………………………
Vârstă ………………………………..
Ocupația …………………………
Foto ………………………………………..
Tel ……………………….

Rămâneți binecuvântat în Domnul.
Al tău,
D-Na. Mary Williams.

3 Responses to Mary, you had me at „lemn cainesc spital”…

  1. Peredhil spune:

    Google e un pacatos fara inima si traducator de-a treia mana…..

  2. Luke spune:

    Track ip la mail ,pun pariu pe o bere ca e din Ghana.Nigerienii au lasat-o moale in ultimul timp.
    P.S. Cancer …perioada indelungata :)) .Nu te poti bucura mult timp de cancer ca scapi de el sau o iei la pas alergator spre finish.

Lasă un răspuns

