autodenunţ

numeroşii mei cititori, mai bine s-o aflaţi de la mine decât de la nuştiuce necunoscuţi… deci pe net circulă o poză cu mine, n-aş zice chiar compromiţătoare dar cam jenantă totuşi. în respectiva poză un papparazzo m-a surprins într-un beci sordid, pupând o blondă slabă şi proastă. vă rog să încercaţi să mă înţelegeţi, nu prea am avut încotro, eram înfierbântat, nevoia se cerea satisfăcută şi nu era nimic mai de calitate la îndemână.

rugându-vă deci să nu mă judecaţi prea tare, iată poza:

Ptiuborg

3 Responses to autodenunţ

  1. luissiana07 spune:

    off topic: desi fac parte din grupul numeros de cititori, recunosc fapta ca nu am retinut decat numele de Mihai ca nume civil deci nu te pot cauta in marea gradina a lu zuckenberg. Si pentru ca vad ca esti secretos, astepta sa ma curtezi tu asiduu, tot pe numele meu civil – Luisa Vlasceanu. In caz ca sunt mai multe cu acest nume iti pot da indiciul ca sunt cea mai secsi dintre ele. deci daca vezi la profil o diva, rapitoare, aia-s io si te astept ca si cand ! 🙂

  2. razvan spune:

    haahaha, buna asta.

  3. ametistul spune:

    pai de ce nu faci matale un grup intitulat „fostele amante ale lui X” il faci grup inchis iar apoi te amuzi la cafea, sau tarii de complot.?

Lasă un răspuns

