ce mai scriu io pe feisbuc

ştii că îmbătrâneşti atunci când vezi în staţia de tramvai doi puştani pe la 19-20 de ani, unul cu tricou cu Nirvana şi altul cu Death, şi gândeşti: „bă, eu ascultam trupele alea pe când le trăiau soliştii!”

şi dacă tot sunt boşo matur, mâine plec în concediu cu o blondă superbă. la bunicii ei, adică părinţii mei 🙂

să fiţi cuminţi, dar nu exagerat de cuminţi 🙂

4 Responses to ce mai scriu io pe feisbuc

  1. luminita spune:

    ai grija de fetitza ta si distrati-va.

  2. Luke spune:

    Buhaha ,eu am unul cu Scorpions ,a ramas mic ,burta mare …mint ,sunt tras prin inel .
    P.S. Scuza perfecta sa am o fata …ca sa pot sa-mi cumpar o pusca.

  3. animal00 spune:

    nirvana ma?

Lasă un răspuns

