un nou moment blond

eram ieri după amiază în spatele casei alor mei, în locul în care fumez pe furiş, ca să nu mă vadă fi-mea. şi cum soarele se schimbase de la ultima vizită, am schimbat şi eu poziţia scaunului, să stau la umbră. şi nu m-am uitat prea bine când am repoziţionat respectivul scaun… e, şi mai ţineţi minte bancurile cu poliţiştii şi călcatul pe greblă?

e drept că eu am fost jandarm, nu poliţist, şi doar puţin timp, dar tot mi-am luat o coadă de greblă în cap.

2 Responses to un nou moment blond

  1. Crisa spune:

    blondul meu se simte jignit :))))
    glumesc :))
    și ??? cât de mare este cucuiul ??:P

  2. Ești învățat cu vieața de la oraș, nu știi că grebla îi periculoasă tare 🙂
    Altfel, eu am ambii părinți fumători și nu s-au ascuns niciodată cu fumatul. Sigur, în casă nu fumau decât la bucătărie pentru că nu le plăcea mirosul de tutun prin camere, dar de când mă știu am văzut pachete de țigări deschise pe frigider și cartușe prin dulap. Și, cu toate astea, nu-s fumătoare.

Lasă un răspuns

