mama lor de compozitori francezi…

deci de sâmbătă dimineaţă, de când am văzut la teve o reclamă la nuştiuce detergent… oricât metal am ascultat, tot am în cap numai:

” un-deux-trois, sur mes doigts

je sais compter jusqu’a trois…”

5 Responses to mama lor de compozitori francezi…

  1. Luke spune:

    Mesaje subliminale …cel mai vechi truc cu numerele care se repeta .Daca mai asculti mult ,o sa te trezesti ca alergi pe Calea Victoriei cu cate un AK47 in fiecare mana si cu o geanta plina cu C4.
    P.S.Am ascultat Canibal Corps pana ma dureau urechile din cauza la „eins zwei Polizei,drei vier Grenadier”.

  2. Peredhil spune:

    haha,am fost la cineva in vizita de lucru(CTC pentru bere)si am vazut reclama la televizor(eu nedetinand acest inutil obiect electrocasnic).Mi-am adus aminte de postul asta si m-a busit din senin rasul,noroc ca nu testam in acelasi timp mostrele de bere….

Lasă un răspuns

