logică bahică

păi după luni de amânări, nişte indivizi reuşesc să fugă de neveste şi copii şi se întâlnesc într-o bodegă de roacheri. la prima bere, unul se plânge:

– bă, nu mai am deloc antrenament, mi s-a dus de tot rezistenţa… mă îmbăt din trei Silve şi sunt cu capul mare a doua zi!

probabil pentru a evita cele de mai sus n-a băut trei, ci patru 🙂

nu l-am sunat duminică, sper că are capul de dimensiuni normale…

3 Responses to logică bahică

  1. Ando spune:

    Mai lasă-l…precis încă e cu capu’majorat după ce l-a luat şi nevasta în şuturi !

  2. Peredhil spune:

    Scuza clasica -ne pierdem antrenamentu’ cu varsta…Acu,recunosc,nici eu nu mai duc ca la 18 ani.Nu neaparat cantitatea bauta,ca,rar,am avut ocazia sa vad ca se mai poate sari calul in mod artistic.Ci mahmureala de a doua zi.Pai la 18 ani,dupa o noapte de betie crunta,in general eram fresh la prima ora dimineata.Acu,ia cu aspirina,ia cu cafea….
    Nevredniciile si pacatele vietii ce sapa in celulele hepatice….

  3. Mucegai Ales spune:

    are o ..lă! Deja are certificat de divorț! :))))

Lasă un răspuns

