un fel de edit…

… la postarea anterioară.

pen’că nu prea s-a votat, a trebuit să aleg singur. şi am ales-o pe M. care, a naibii ironie, seamănă foaaarte mult cu MM. dar nu cu MM de acum, ci cu MM cu care am avut eu o scurtă relaţie acu’ vreo trei ani, singura cititoare a blogului cu care s-a întâmplat aşa ceva. deci vere, mai că ai putea jura că-s gemene, doar culoarea ochilor diferă. sper că nu o să am belele pe tema asta, că la norocul meu…

2 Responses to un fel de edit…

  1. Mucegai Ales spune:

    și țâțe la fel de mari?

Lasă un răspuns

