ce mai scriam ieri pe feisbuci

păi am început de ieri să cred că poate n-am prea nimerit-o cu munca de birou… mai în fiecare dimineaţă întâlnesc şantierişti, mai mult sau mai puţin murdari, unii mai veseli, alţii mai trişti… dar mai toţi trăgând din peturi ieftine de bere, peturi ce ajung apoi să decoreze locurile de pe (lângă) şantiere. până ieri îi compătimeam pe oamenii ăştia – să lucrezi în arşiţă, iar uneori în ploaie sau vânt, pe un salariu nu tocmai extraordinar… numai că ieri după amiază am cam intrat la idei: ori nu e chiar cum credeam eu, ori firma care construieşte blocul de pe Mărgelelor colţ cu Televiziunii, în Militari, îşi plăteşte oamenii foarte bine sau le oferă beneficii interesante:

Mihai Neagoe's photo.
Mihai Neagoe's photo.
2 Responses to ce mai scriam ieri pe feisbuci

  1. Peredhil spune:

    maistru’ de santier are salar mai mare si s-ar putea a sti ceti scotieneste

  2. Luke spune:

    Asta beau acum? Ballantines? Imi bag piciorul in diplome si mastere ,ma duc si eu pe santier.

Lasă un răspuns

