publicitate neplătită, dar meritată

păi eram pe final de excursie pe la Comana, şi cum era încă devreme am zis să găsim o terasă ca să bem o cafea / bere. şi am dat de aşa ceva, numai că părea închisă. dar cum ne uitam noi p-acolo, iese o puştoaică şi ne spune că ne poate servi, însă doar cu băuturi, că nu se aşteptau la aşa vreme caldă, credeau că s-a terminat sezonul. şi cum ne beam eu berea şi partenera cafeaua, apare mama puştoaicei, care ne întreabă dacă ne place carnea de oaie… noi ne uităm unul la altul, îi zicem că da, însă mâncasem ceva senvişuri puţin mai devreme, iar ea pleacă fără să spună nimic. numa’ că cinci minute mai târziu au apărut astea pe masă!

Comana

deci noi am deranjat de la masă familia ce avea mica afacere cu terasa, iar ei ne-au dat din mâncarea lor. văzând cât de mult ne plac cârnaţii, ne-au şi dat doi la pachet! iar când a venit vorba să plătim nu a vrut să primească bani ca şi cum am fost clienţi, că doar… terasa era închisă! abia dacă a acceptat 20 de lei, o bere + o cafea + ce se vede pe cartoane şi cei doi cârnaţi daţi la pachet.

păi, numeroşii mei cititori, dacă aşa se comportă doamna Camelia cu ăia care o deranjează de la masă… cum s-o comporta cu clienţii obişnuiţi???

aşa că notaţi: Comana, strada Radu Şerban nr. 376 – puţin mai încolo de mânăstire (care, apropo, acum e renovată în bătaie de joc). Comana bar & grill s-ar putea să se cheme – probabil acum chiar s-a terminat sezonul pe anul ăsta, dar din primăvară vă aşteaptă. eu clar mă mai duc când mai ajung prin zonă 🙂

One Response to publicitate neplătită, dar meritată

  1. Ando spune:

    Bravo lor ! Oameni de treabă care ştiu ce înseamnă pentru afecerea lor clientul şi că aşa-din vorbă în vorbă- se transmite vestea că acolo e un local bun.

Lasă un răspuns

