când ştii c-ai ales bine…

… dacă nu ştiai deja 🙂

păi aseară, înainte de culcare, partenera îmi spune că de dimineaţă va avea o surpriză pentru mine. oricât am tras-o de limbă, la propriu şi la figurat, n-a cedat şi nu mi-a spus.

dimineaţa a decurs foarte normal şi eu am şi uitat de surpriză… dar când ne pregăteam să plecăm ea spune să aştept puţin. şi intră la baie, domniţă bălaie cu pielea de alabastru, şi iese aşa:

MV

deci credeţi-mă, a fost super amuzant să o conduc la muncă, prin mijlocul Bucureştiului 🙂

Lasă un răspuns

