Metal angel

Eu rămân ateu în continuare, da’ pentru oamenii ăia chiar mi-aş dori să existe ceva după 😦

MA

One Response to Metal angel

  1. miha spune:

    cred ca exista „dupa” si ca viata, moartea si dupamoartea noastra inseamna ceva pentru lumea asta, nu pentru alte lumi. mi se rupe inima pentru groaza si durerea ce le vor fi simtit ei si ai lor. am invatat sa nu-mi fie frica de moarte asa cum nu mi-e frica de viata, dar de durere si frica mi-e frica. a mea si a altora. m-am temut pentru voi desi nu va cunosc aproape deloc.

Lasă un răspuns

