mon cabaret noir

am zis „treacă de la mine” şi m-am dat dus la „cabaret”. chiar rău n-a fost, adică am putut să suport chiar şi tipul în ciorapi de plasă şi pe tocuri cui, dar… in the name of all things unholy, tipe de 1.65 şi 35 de chile n-au ce căuta pe scenă îmbrăcate sumar!!! nu mă puteam uita liniştit la alea OK că mi se fâţâia prin faţa ochilor una care era făcută să poarte un singur costum – ceva negru cu glugă şi ditamai coasa în mână…

deci io n-aş da bani să merg la aşa ceva, bine că de data asta a fost gratis.

2 Responses to mon cabaret noir

  1. Sanziana spune:

    Ai scris ceva penibil.. Sa te duci la un specatcol si sa judeci greutatea unei actrite mi se pare ca esti un trist care nu a vazut niciodata un spectacol! Si un frustrat!

    • boemul spune:

      spectacole am văzut destule, trist am fost doar de câteva ori în viaţă, frustrat nu eram la momentul respectiv. am menţionat că nu eram la operă, ci într-un loc unde rolurile cereau actriţelor să fie măcar cât de cât atrăgătoare?
      singurul lucru penibil de aici mă tem că e comentariul tău.

Lasă un răspuns

