probleme de almost middle aged man

Ana încă n-are 8 ani iar eu credeam că vor mai trece macar vreo 4 până mă va ajunge faptul că-s tată de blondă înaltă cu ochi albaştri. Dar iată că Georgică şi Mario apar cam des pe la maică-mea pe la poartă… Mario e un puştan frumuşel, înalt şi obraznic (cum ar veni, eu acum 25-30 de ani…), iar Georgică e scund, gras şi de treabă (practic, ca ta’su pe care îl mai băteam eu acu’ 25-30 de ani…).

M-am bucurat să constat însă că Ana îl preferă pe Georgică, sper să nu i se schimbe gusturile 🙂

2 Responses to probleme de almost middle aged man

  1. mi spune:

    🙂 fiumeu are o prietena japoneza, foarte draguta, colega de clasa cu care se viziteaza foarte des. si eu stiu ca e gresit si nu e treaba mea si oricum nu conteaza dar tot ma gandesc ca la cum aratam noi, parintii, intre copii o sa fie o diferenta de nivel de vreo juma de metru peste 10 ani.

Lasă un răspuns

