nasol moment…

numeroşii mei cititori… poate v-aţi făcut ceva idee cum că eu sunt mai degrabă vicios decât boem. şi dintre numeroasele mele vicii mă gândeam ca după 40 de ani să mă las de băut măcar.

dar se pare că va trebui să mă las mai devreme, nu de băut, dar măcar de mâncat ardei iuţi ca pe bomboane. n-o să vă dau detalii neplăcute, dar am avut o dimineaţă cam nasoală…

2 Responses to nasol moment…

  1. ady spune:

    Poti sa incerci sa-i mananci (pe ardeii iuti zic) ca pe bomboanele de ciocolata belgiana, alea de costa o poala de bani 3 bombonele.

  2. Luke spune:

    Vrei sa o tii 40 de ani ? :)) daca ai inceput pe la 17-18 sa bei,inseamna ca mai tragi inca 20 la masea .
    P.S.Viciile se masoara ,nu varsta …fumez de 7 ani cate un pachet pe zi sau beau de 20 si vreau sa mai beau cate o galeata de vin pe zi inca 10 ani pana ma las…etc.

Lasă un răspuns

