toate-s vechi şi nouă toate

numeroşii mei cititori, v-am mai spus, cred, că atât de mare e somptuoasa mea reşedinţă, că tot găsesc prin ea chestii pe care nu le-am văzut de ani de zile. căutam ieri o carte şi iată ce am găsit:


AM

eheeiii… amintiri. da’ mai ales lipsă de amintiri, că eram atât de vesel că am uitat cam trei sferturi din ce au cântat trupele mele preferate.

şi asta:

CE

deci s-a mutat de ceva ani fosta şi acum am găsit chestia de mai sus. care cică e expirată din 2012. da’ cum naibii să expire ceara??? deci, expirată sau nu, o scot la vânzare, deşi n-am avut mare succes prin 2012-2013, când mai scoteam la vânzare chestii uitate pe la mine.

aşadar, numeroasele mele cititoare, sprijiniţi economia Greciei! de fapt, pe ăia care au sprijinit economia Greciei 🙂

aştept oferte, rog seriozitate 🙂

Lasă un răspuns

