şi iarăşi buhuhu!

Numeroşii mei cititori, am visat astă-noapte că mai mulţi cunoscuţi d-ai mei, şi/sau neveste d-ale lor, făcuseră un fel de club gastronomic. Se întâlnea lumea, gătea, bea, râdea, toate cele. Şi m-au invitat şi pe mine… la prima întâlnire a fost foarte mişto, da’ la a doua a devenit foarte clar că acel club e doar o acoperire, ei fiind de fapt… traficanţi de arme. Şi m-am pomenit livrând o „oală de ciorbă de fasole”, adică un foarte modern pistol mitralieră Heckler&Koch, unui domn respectabil de pe la Piaţa Sudului. Acu’ mă duc pe feisbuc să întreb ce şi cum, vreo trei din visul ăla fiind pe la mine prin listă. Dacă nu mai apare nimic scris p-aici anunţaţi şi voi poliţia, înseamnă că i-am dat în vileag şi mi-au luat maul…

Lasă un răspuns

