din nou…

păi iată-mă iar liber ca pasărea cerului… în ciuda optimismului meu de acum vreo două luni, n-a mers nici cu ultima mea alegere. măcar ea mi-a dat papucii într-un mod mult mai elegant ca anterioara 🙂

oh well… luăm o lună de pauză şi ne întoarcem în luptă!

 

 

 

5 Responses to din nou…

  1. Crisa spune:

    hmm, poate aduce Moșu’ ceva nou de sărbători 🙂 ..dacă ai fost cuminte 🙂

  2. boemul spune:

    păi nu am fost, şi nici nu sunt în Bucureşti de sărbători, nu cred că ar şti unde să mă caute 🙂

  3. Să-mi faci, nene, și mie cado un scut că văz că-ți trece răpide…o lună. Io am dureri de fuflet minim șase luni după. Dară io n-am scut dă boiem.

Lasă un răspuns

