je suis de retour

numeroşii mei cititori, numai ce am revenit din metropola Giurgiu şi am constatat următoarele:

  1. am fix patru mănuşi. uraaa, două dintre ele chiar sunt împerecheate 🙂
  2. mi s-a stricat ceasul de pe hol. limba mare îi trage tare înainte, cea mică refuză să lucreze. mda, măcar voi şti mereu cât e minutul, ora o aproximez eu.
  3. mi s-a stricat şi cântarul. acu’ nici doo săptămâni arăta 103 chile, acu’ arată 108. da’ câtă vreme nu arată peste 110 rămânem prieteni 🙂

voi trăiţi toţi?

8 Responses to je suis de retour

  1. luminita spune:

    io da, iti mentin ratingul. 😆

  2. Gnossienne spune:

    Și eu trăiesc. Apropo de mănuși, consider că e boierime să ai 4 mănuși, eu am două de pe vremea când eram copilă, și atât am tras de ele să-mi încapă pe mâini, încât au făcut spații în material.

  3. ^. (@ipvwvi) spune:

    – timpul se masoara in momente.

  4. Mi spune:

    traim, da. si cu ocazia comentariului vreau sa raspund si la urarile recente de carnaciun fericit si la multi ani: multzu, asa sa fie. si tie. Happy Boboteaza! sau asta o fi din aia merry?

  5. Ando spune:

    Trăim!Dacă merge limba mare… tot mai e o speranţă 🙂

  6. Redoo spune:

    Da-mi voie sa te salut si sa te felicit…esti primul scritor de blog din giurgiu peste care dau, dar nici eu nu le stiu pe toate…
    La multi ani!

Lasă un răspuns

