categoric, viaţa bate filmul

numeroşii mei cititori, numa’ ce vă scriam ieri despre cea mai recentă fostă, pe lângă ale cărei locuinţă şi loc de muncă treceam. ei bine, această fostă nu-i din Românica, ci dintr-o ţară puţin mai de la nord, s-a lipit p-aici de câţiva ani, cu munca.

iar eu de curând am început să ies iar la întâlniri. şi diseară mă văd cu o domnişoară drăguţă, despre care ştiam că e traducătoare. ce am aflat abia acu’ cinci minute e că traduce fix din limba respectivei foste 🙂

 

Later edit: ooo, nu, în ce hal m-am înşelat! viaţa nu doar bate filmul! râde de el, îl scuipă, face pe el şi abia apoi îl bate!

Nu prea mă aştept să mă creadă cineva, pentru că nici eu n-aş crede, dar tipa s-a dovedit a fi cumnata unui prieten d-al meu…

Pam-pam!

Repetăm pentru a nuştiucâta oară: miiic satul ăsta, Bucureşti…

 

One Response to categoric, viaţa bate filmul

  1. Mi spune:

    lumea asta e un sat foarte foarte mic.
    in fine.
    iti doresc numai bine si o relatie minunata dar din sufletul meu mic si negru a rasarit o reflectie foarte nepotrivita dimpreuna cu avantul de a o impartasi cu tine si numerosii tai cititori: in caz de doamne feri are soborul de foste si traducatoare sa se inteleaga in limbile de mai mica circulatie.
    sper sa nu fie de rau augur.
    bafta!

Lasă un răspuns

