clandestin

după cum v-am zis şi probabil nu m-aţi crezut, la a doua întâlnire cu tânăra doamnă pe care mi s-a pus pata am aflat că e cumnata unui prieten d-al meu. am hotărât să nu le spunem încă nimic, lui şi soţiei, să vedem întâi dacă e ceva serios între noi. deci aşa de mişto şi de incitantă e faza asta cu fructul (oarecum) oprit şi cu furişatul… parcă aş fi un puştan care se vede cu sora unui prieten 🙂

omul s-a prins că ea se vede cu cineva, presupun că de la faptul că îi cam pasează copilul sorei ei şi probabil pare mai veselă. aşa că a început să o tragă de limbă:

” – Şi cum e tipul ăsta? E de gaşcă? Îi place berea? Am şi eu pe cine să bag sub masă?”

Abia aştept să îi văd faţa când îşi va da seama că n-are aaabsolut nicio şansă să mă bage sub masă, după cum au dovedit multe beţii în cei 15 ani de când ne ştim 🙂

Lasă un răspuns

