financiară

ca să nu pierd un nr. de telefon pe care nu prea îl folosesc, dar îl am de mult timp şi poate o să-mi mai trebuiască, am luat aseară o reîncărcare de la un automat d-ăla. şi opresc io în faţa automatului… care cerea 25 de lei. mă uit prin buzunare… una de 50, una de 10, vreo 6 de un leu. o bag p-aia de 50, că nu scria că nu dă rest aparatul. apare acolo ceva de genul „tranzacţie în curs”, apoi „ridicaţi chitanţa”. şi din aparat încep să se audă sunete… îmi dădea restul! şi a dat, şi iar a dat… 50 de monede de 50 de bani! deja se uita lumea la mine cum stau pe vine râzând şi scot bani din automat.

băi, m-am simţit ca în Las Vegas, de parcă aş fi câştigat jackpotul la sloturi!

 

aaa… fără vreo legătură cu textul de mai sus… cumva datorez bani cuiva?

3 Responses to financiară

  1. Ady spune:

    Nu cunosc vreun aparat care sa dea rest altfel decat in monede de 50 bani.

    • boemul spune:

      posibil, eu nu mai folosisem aparat d-ăsta de vreo doi ani, şi atunci avusesem bani ficşi. da’ de unde are aparatul atâtea monede, dacă toată lumea bagă în el bancnote? vine unul cu o găleată în fiecare zi şi îl alimentează? 🙂

      • Ady spune:

        Nu prea folosesc aparate in afara de tonomatul de dulciuri, dar da, vine periodic cineva cu galeata cu monede.

Lasă un răspuns

