tehnologia e periculoasă

păi a trebuit să fac o teleconferinţă cu ceva oameni. pe speaker nu îmi place, aşa că am ţinut la ureche chinezăria minunăţia mea chinezească dual sim de 5,5 inchi pe care mi-a dat-o firma. după 20 de minute, când s-a terminat conferinţa, nu am mai putut întinde braţul stâng. am reuşit după vreo 10 minute, dar m-am ales cu febră musculară…

deci nu-s io boşorog, telefonul e de vină! de la vechiul samsung nu păţeam aşa ceva, şi nu cred că 100 de grame în plus cât are ăsta ar face vreo diferenţă…

Lasă un răspuns

