aşa ceva…

păi fost-am io la un fel de concurs de cultură generală, la o televiziune foarte obscură. acolo, după ce am câştigat cu mult noroc anihilat concurenţa, a trebuit să apăs un buton ca să-mi selectez premiul – ruletă electronică numesc ei chestia asta. puteam câştiga un smartphone, o tabletă, un smartwatch etc. apăs io butonul şiiii… mă aleg cu un aparat de gătit cu aburi.

io, om serios de o sută şi ceva de chile, mare amator de pizze, grătare şi prăjeli!!!

cred cu tărie (şi cu bere, şi cu vin) că ăia erau îngrijoraţi de sănătatea mea şi au măsluit butonul…

 

P.S.: dar putea fi mai rău… dacă mă alegeam cu imprimanta? aş fi avut două care stau sigilate în cutii, că mai am una care face asta de vreo patru ani… iar aparatul ăla pare un cadou perfect de casă nouă, acum trebuie doar să aştept să se ivească ocazia.

2 Responses to aşa ceva…

  1. marcian spune:

    La acelasi concurs de la aceeasi televiziune eu m-am ales cu un filtru de cafea 🙂
    Si mie-mi place cafeaua fiarta la ibric. Noroc cu nevasta, l-a maritat pe olx imediat

Lasă un răspuns

